Post by promettronavtio on Mar 17, 2022 1:08:02 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sword Play! Ninja Slice Runner ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sword Play! Ninja Slice Runner IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder for ubegrensede primogems ▞▞▞
▞▞▞ Sword Play! Ninja Slice Runner 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er generelt kult, men annonsene jeg hadde 3 tilføyelser vises da jeg var midt i et nivå, det er derfor jeg gir dette spillet 2 stjerner
Sword Play! Biçer Doğrar Ninja Aksiyon ksi
Bra spill, men alt for mange annonser
Bruh Level 50-sjef vil bare ikke dø. Bare bortkastet tid. Ikke last ned dette.
Spillet er bra og alt, men etter hvert spill får jeg så mange annonser, og når jeg klikker får jeg annonser
Dette spillet er kjempebra! Men for andre mennesker som ønsker å stoppe andre mennesker fra å spille et spill det de LIKER, vennligst slutt. Noen ganger kan det ødelegge moroa for andre som synes spillet er helt perfekt å spille.
Spillet er greit antar jeg, men det er annonser mellom hver kjøring, ødelegger spillet perfekt, ikke last ned det
Greit skulle begynne. Så jeg så da ad n tenkte "ganske pent spill sakte klipping drepe n kutte dem ser tilfredsstillende ut". Sett sverdet i midten av skjermen, og uansett hva kan ingenting drepe deg. Jeg leser kommentarene når jeg tar ut sakteklipp, gjør at jeg ikke vil gjøre kule ting bc du ikke kan, så det faktum at du kan spille det uten å bevege en finger er trist. ⭐: God idé ⭐: Enkelt mobilspill som barn kan glede seg over ❌: Alt for enkelt som waaaay til enkelt ❌: ikke sakte betyr mindre kreativitet ❌: mangel på innhold
Jeg har spilt i noen minutter. Så lukker jeg appen for å gjøre noe, så lar den meg ikke. Jeg har startet det på nytt, men det er det samme. Vennligst fiks dette.
Spillet er bra, men rundt nivå 10 fryser det, men spillet er bra bortsett fra annonser jeg hater når det etter hvert 3. nivå dukker opp en annonse den eneste gangen det ikke er noen annonser er når det ikke er internett.
Så jeg er på nivå 50 og det er en sjef. spillet lar meg ikke gjenopplive en annen gang. Han avfyrer raketter du treffer dem det stopper og forsvant etter. 35 forsøk vil han ikke dø som om du kommer på en plattform og to sekunder senere er du død. Moral om gjennomgang. ........ Negative 10 stjerner!
Det er et morsomt spill, men noen ganger halter det
Det er skade lavt tap boss i nivå 50 så hardt
Sword Play! Ninja Slice Runner Akció sazx
Spillet er så morsomt, men det er en haug med tillegg midt i spillet.
Det er et veldig bra spill. Men det er mange annonser, men de plager meg ikke. Og sverdet er sååååå glatt, det er ingen etterslep heller.
Det er gøy, men når du er på nivå 3 er det så vanskelig, vær så snill å fikse det
det er ok, men legg til noen bakgrunner i spillet og legg til klær og rødt blod
Bra spill, men mange annonser
Dessverre, ganske laggy, overdreven annonser, et sted hvor du må starte spillet på nytt, og litt av disse 3 stjernene er rett og slett ikke bra spilling. Beklager utvikler. Men du kan gjøre det bedre enn dette.
Dette spillet er waaaaaaaaaaaaaaaa for enkelt og ikke i det hele tatt interessant. Stilen i spillet er tom. Du mottar en annonse etter hvert nivå. Dette spillet er absolutt søppel. Og du trenger ikke å flytte sverdet nesten i det hele tatt fordi hvordan kameraet sikter mot neste fiende. Hvis jeg kunne, ville jeg gitt dette spillet 0 stjerner
Hei . Om dette spillet. Ideen er veldig kul. Mekanikeren for å slåss er fin. Men nivåene er litt rutinemessige. Utfordringene er gode, men det trenger flere utfordringer. Jeg er en spilldesigner og jeg du liker jeg vil gjerne bli med i gruppen din for et spill.
Det er et bra spill. Jeg liker bare ikke annonsene og hvordan den bremser ned gjennom hele spillet under handlingen. Jeg føler at hvis de ble kvitt saktefilmen etter opplæringsnivåene, ville det gjøre spillet mer utfordrende og morsommere
Moro, men trenger flere ting å gjøre trenger også vanskeligere nivåer. ikke så verst, men 3 stjerner ⭐⭐⭐
Aden er åpenbart et problem, men jeg visste hva jeg gikk inn på da jeg så den. Men i tillegg synes jeg spillet er for enkelt. Det bremser alt når du muligens kan dø. Klart det truer kult de første gangene, men jeg tror det ville vært ganske sykt om det var full fart. Du ville skjære gjennom kuler veldig raskt og gjøre spillet mer involvert. Kanskje bare lage en utfordringsmodus der saktemoen er borte og flere gutter med våpen. Jeg tviler imidlertid på at denne meldingen vil nå utviklerne.
Ok, så jeg liker dette spillet, men alt jeg ser er annonser. Og også på nivå 50 kan du aldri drepe kongen som skyter raketter. Så derfor ga jeg den ikke fire.
Jeg ville gitt dette null stjerner hvis jeg kunne. Kontrollene suger og du bare gjør det samme om og om igjen
Ikke et dårlig spill, men etterslepet er sinnsykt, og da jeg så tillegget fikk jeg fortsatt ikke det grønne sverdet, kartene er så små at jeg har vunnet så mange spill, men hvorfor er kartene så små, og vær så snill å gjøre dette bedre 🙂🙂
Fint spill, men veldig repeterende. Fikk raskt bord.Ok tid morder irriterende legger hver gang et nivå er ferdig
For mye annonser, og når du kutter noen gjør det ikke det
Er ikke et bra spill er stygg dum og dum den som har laget dette spillet hvem som helst.Etter at jeg fullførte 1 nivå av dette spillet, ga det meg en annonse. Jeg forventet at det bare skulle være 1 eller 2 annonser, men det var så mye annonser at jeg måtte avslutte spillet og åpne det igjen for å spille det andre nivået, annonsene gjør det ikke til og med la deg spille spillet
Dette spillet er så kjedelig 😴 og enkelt at det ikke ligner på annonsene, alt du egentlig trenger å gjøre er å holde bladet foran deg.
bruh ingen spøk jeg tror jeg så flere annonser enn jeg spilte spillet, jeg mener jeg måtte sitte og vente og se 6 annonser på rad bare fordi jeg ville ha en gratis løype. JEG MENER JEG VET AT DU ALLE TRENGER DEG PENGER, MEN GUD 6 ANNONSER PÅ RAD SER LITT MYE TROR DU IKKE?!?!
Jeg elsker det så mye! Jeg elsker sverddesignene også. kan du lage flere nivåer også jeg ser noen gjentatte fra andre nivåer?
Juksekoder på nivå 50 jeg traff hver rakett, ingen helse er borte for sjefen
Aces of the Luftwaffe ஆர்கேட் sic
Sword Play! Ninja Slice Runner Akcijske igre yqdn
God tid morder men for mye annonser
Fantastisk, men annonsene ødelegger spillingen
Virkelig god pass tid, jeg har bare spilt i en uke og jeg er på nivå 200. Et tips på nivå 50 sving sverdet veldig raskt til høyre og du vil skli forbi sjefen
Jeg anbefaler ikke å få det hvis du er lett sint. Annonser dukker opp midt i rundene og serverne er tregere enn en barnepike med brukket ben på en spaserstokk.
Main Pedang! Pelari Ninja 3D Laga szt
Dette spillet er så homofil, og jeg hater det, slutt å lokke meg inn i annonser. De tre sekundene mine er for verdifulle for det dumme spillet ditt