Post by phoradunlizab on Mar 5, 2022 11:08:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ INFINITE HERO : 3D Idle RPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ INFINITE HERO : 3D Idle RPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange primogems ▞▞▞
▞▞▞ INFINITE HERO : 3D Idle RPG 2022 version ▞▞▞
Bra lite spill så langt
Bare nok et spill med et VIP-system. Hvert spill med VIP er designet kun for å tjene raske penger før de forsvinner.
Ganske bra
jeg elsker det
Flott spill 🎮
無限之英雄 : 3D Idle RPG 模擬 lclf
Nytt spill trenger flere effekter, men bra
Dette spillet begynner å spille på egen hånd uten opplæring eller noe. Mye av teksten er også på kinesisk eller er ikke oversatt til engelsk. Jeg anbefaler ikke overhodet.
D4DJ Groovy Mix મ્યુઝિક kphz
Interessant spill så langt.
Fantastiske spill!
Det er greit. Den må oversettes, og den starter bare uten opplæring. det føles veldig lineært og det ser ikke ut til å være en historie bare progresjon.
Utrolig morsomt spill. Elsker rangeringssystemet. Vennligst oppdater hos allianser og verdenssjefer for å gjøre det mer interessant. Frakoblet modus tjener vi ikke noe, det er meningsløst.
INFINITE HERO : 3D Idle RPG Simulation xop
Sier at det ikke ble lastet inn faktureringsinformasjon eller noe? Deretter krasjer
Det slettet kontoen min, så dette er grunnen til at jeg satte 3 stjerner på ir. P.S. Jeg liker fortsatt spillet.
Frakoblede belønninger fungerer ikke gå å samle inn, men du mottar ikke belønningen
Svært vanedannende.Den eneste grunnen til at jeg ikke vil gi 5 stjerner er fordi jeg føler at det er noen grafikkoppdateringer som kan gjøres, og jeg føler også at det må være flere grunner til å bruke edelstenene. Annet enn bare våpen/pansertrekk. Kan du også legge til et kjønnsvalg?
Det er et enkelt og spillbart spill. Du vil enten nyte det eller ikke.
Jeg nyter dette spillet, det er veldig tankeløst
Den eneste grunnen til at jeg fortsatt spiller dette spillet er fordi jeg investerte i det. Jeg gir 2 stjerner fordi etter siste oppdatering kan du ikke lenger la spillet kjøre for å male etter gull og utstyr. Jeg var topp 40 nå er jeg topp 100 og faller. Jeg kommer ikke til å bruke mer penger før du tar tilbake den ledige delen av dette spillet.
Bra 👍.
Kan ikke engang spille. SDK-feil lol
Sakte grindy progrrs men bra for å sovne
Kjedelig cash grab-spill, har ikke fulle engelske oversettelser i spillet, det krasjet mye. Ikke verdt å laste ned
Den beste tomgangs-rpg jeg noen gang har spilt
Morsomt og enkelt å spille
Hver juksekode fungerer, spillet er fullt av dem. I utgangspunktet en sandkasse for å se hvem som kan jukse mest. Uinspirert også - virkelig ikke morsomt. Avinstallert.
Ikke verst.
Merkelig
Ikke skuffet, elsker det
Store forhåpninger
gw kira ada kemajuan dari grafiknya, dahlah dev lu fokusin bikin game 2D aja..
Kjedeligste Idle Hero jeg har spilt.. Hoam.. Å låse opp nytt innhold tar timer med MANUELL Idle.. -_-"
Spillet vil krasje omtrent 15 sekunder etter at du har startet det. Systematisk.
Bra spill
spill autolukk
Dette dumme spillet er ubrukelig, jeg får det ikke engang til å fungere, så... INGEN STJERNER FOR DEG! (Det fikk meg til å poste minst én stjerne)
Virkelig dårlig spill.
Ikke hyggelig
Kjempebra
Solid Idle AFK-spill. Ikke tankevekkende, men godt å fordrive tider. Offline belønninger fungerer helt fint. Noen ganger må du imidlertid lagre manuelt, jeg mistet et par minutter med spilletid på grunn av at jeg ikke lagret før jeg gikk offline.
Juksere ødelegger alt, ingen vits å bruke penger hvis juksemakere bare kan passere deg
Spill krasjer når i lasteskjermen har avinstallert og installert på nytt, har fortsatt tilkoblet støtte, men ingen svar 😕 trenger dette fikset siden jeg har brukt mye tid og penger på dette spillet
Kung hilig mo ay rpg na inaktiv foreslått å pang palipas oras haahaha
svært p2p-spill. unngå det mens du kan
Enkel, god visuell for meg 9/10 det er flott.
Se en annonse for 30 minutters speedbuff, og alt du gjør er å se. Lv 900 med lv 20 våpen kom seg til 11-13 før kan bare ikke komme lenger.
Belønninger takk
Når du syntetiserer utstyr, fungerer ikke spillet ordentlig etter å ha gjort dette mer enn én gang
Vinner!!!!
Kult spill
Gjør krav på alle bryster Lag flere fangehull, oppdrag, gjør permanent annonsefjerning automatisk krav på bryst og buff. Gjør brystbyttet høyere og trekk ned på brystet høyere for å gjøre det nyttig. Gjør undersåtter nyttige
INFINITE HERO : 3D Idle RPG Simulācijas spēles yqw
INFINITE HERO : 3D Idle RPG Simulasi szsb